Benihana

För att fira stora S som fyllde 7 igår åkte vi till en riktigt häftig restaurang :D Kocken stod och gjorde maten vid bordet samtidigt som han hade en liten show med knivarna! Det var riktigt gott (men riktigt dyrt - så dit kommer jag bara gå igenom om jag blir bjuden!) Jag åt kyckling och friterat ris med lite olika tillbehör! Var så mätt efter maten att jag inte ens orkade en efterrätt - det är bra betyg det :D


Riset blev ett hjärta :)


Min mat :D


Bjuder också på en bild på mig - även om ljuset speglar sig i glasögonen ;)


PS. Efterlyser någon som vet hur man lägger upp egna filmer på bloggen... DS.

Kommentarer
Postat av: alexandra

lägg först upp på youtube eller videofy.me eller nåt. sen väljer du där du lagt upp den alternativet dela - bädda in, kopierar den långa koden som kommer upp och går tillbaka till ditt blogginlägg. när du skrivit klart inlägget (eller när som egentligen), tryck ändra redigerare, du vet nere i högra hörnet? och klistra där in koden. ändra tillbaka redigeraren om du vill se hur det blev eller om du vill skriva nåt mer sen. fråga gärna om min beskrivning var krånglig eller besök designadinblogg.se. där hittar man alltid svar på alla bloggfrågor, haha :)

2011-10-16 @ 04:08:53
URL: http://kiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0