Bildervecka

Just det - när man har en ganska ointressant vecka så finns det inte så mycket att skriva om. Men några bilder finns det allt :) I måndags blev det jag som fick laga mat. Det önskades kinamat (ovanligt), så jag slängde ihop broccoli, äggpasta och lövbiff + soja :D Enkelt och gott! Fick till och med tummen upp ;)


I tisdags firade vi grannen som fyllde 5 år.


Sen blev jag utklädd till brud...


Jag bjuder på den ni ;) Haha. Någon dag blev det också lego! Det gillar jag :D


I onsdags träffade jag en finsk aupair/student :) Jättetrevlig och jag älskar att jag hittar folk som pratar engelska. Annars är ju min vänkrets här ganska begränsad till svenskor ;) Hihi! Igår blev det träff med Sofia och Laura. Pratade, åt och pratade lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0