Bröllopsdag + födelsedag

Först och främst: Grattis till min älskade farmor och farfar som firar 50-årig bröllopsdag!! Så stort - och jag är inte hemma och kan krama om dem :( Men de fick iallafall uppleva ett skypesamtal! De var verkligen helt chockade över att se mig genom skärmen - så roligt!


Min lilla S fyller år idag också - hela sju år! Så imorse blev hon väckt med svensk skönsång och presenter :) Hur bra aupair är inte jag egentligen? ;) Hehe... Tror hon blev glad för presenterna - köpte ju saker som hon är intresserad av!


Ikväll blir det födelsedagmiddag med "familjen" och imorgon blir det skridskorparty! Måste nog förberedda mig själv mentalt för det tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0