Mood och Brooklyn

I lördags tog jag, Malin och Angelica tåget in till NYC för en liten tur till Mood! Vi gick först lite fel och sen så stoppade vi för att ta en titt i några Halloween-butiker. Men fram kom vi till slut och det var verkligen hur stort som helst! :) Hur mycket tyger som helst, i alla dessa material... Förstår verkligen att det är ett paradis för människor som vill sy sina egna kläder och har massor med pengar :)



Sen tog jag och Angelica oss till Brooklyn för att utforska den delen av staden. Det var verkligen annorlunda! Inga höga hus, alldeles tyst och inga rödljus vid gatorna ;) Förorten helt enkelt! Vi gick runt där ett tag, tittade i lite second hand-affärer och åt innan vi gick ner till vatten för att begrunda utsikten en stund. Mitt älskade Manhattan!


Min nya tv föresten ;)



Sen blev det Footlose på Times Square innan vi åkte hem för att muntra upp Malin lite. Det finns verkligen sjuka människor i denna världen :( Men jag hoppas hon blev lite gladare iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0