Skype!

Igår hade jag en riktigt skypedag! :D Pratade först med mormor/morfar lite. Blir nästan en gång i veckan faktiskt. Härligt att höra från dem, blir dock lite avundsjuk på all svamp min kära mormor plockar :( Men som det låter så kommer det finns svamp när jag kommer hem igen, så då kan jag få svampsoppa!

Sen blev det en timmes samtal med Amanda. Fick höra allt om hennes reseplaner de kommande fyra månader! Lite avundsjuk också, men jag är ju faktiskt också på resande fot ;) Fick också höra lite skvaller om er där hemma ;) Nejdå, fick bara höra vad alla gör nu förtiden! När hon skulle göra middag blev det skype med Elin och lite mattehjälp ;) Suprise! Hehe... Tycker om hennes matte, inte lika svårt som Matte D!

Sen fick jag också prata lite med Sofia :) Så nu har jag två lägenheter att besöka när jag kommer hem! Vill också flytta hemifrån och göra om en lägenhet :D Blir väl om några år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0