Tränatränaträna

Ha aldrig tidigare känt något behov av att träna förut. Men nu får jag typ ångest om jag inte tränar. Antar att det är för att hemma får jag ändå den vardagliga motionen, som att cykla till skolan tillexempel. Men här går inte det - för det finns inga trottoarer! Ibland blir jag nästan tokig på det. Vill ta en lång promenad i frisk luft, men det ända stället att gå på är i NYC - och hur frisk är luften där? ;) 

Nu har jag iallafall övervunnit min rädsla och börjat träna på gymmet :) Tack vare Ida, som följde med mig, så kan jag nu säga att jag tränat på gymmet tre gånger :D Duktiga mig!! Blir spinning, lite löpband och någon dag ska jag försöka mig på någon maskin för armarna :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur det är roligt! du får fortsätta när du kommer hem så kan vi träna tillsammans :)

2011-10-08 @ 15:43:41
Postat av: emma

jag glömde skriva namn ^^

2011-10-08 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0