3 månader

Så länge har jag varit i stora landet! :) Måste säga att jag är stolt över mig själv - har bara haft en dag av hemlängtan, trots att jag egentligen är den mest hemmakära människa som finns. Har redan hunnit se så mycket, fått uppleva hur mycket som helst och redan fått vänner för livet. Och fått mycket bättre engelska!! Eller, som jag och Malin pratade om. Vi vet inte om ordförrådet har förbättras, men vi bryr oss inte längre om det blir fel och hur det låter när vi pratar - och de som känner mig vet hur stort det är!
Hur kommer det vara om nio månader liksom? ;) Den som lever får se, som man brukar säga...

Igår var en bra dag. Sophie var på bästa humöret sedan länge efter skolan och en liten nap i bilen :) Vi hade tänkt baka men insåg att smöret var slut så vi beslutade oss för att gå ut och leka :D Det blev dans, fotboll, bollkastning, kritmålning, bubbelblåsning och hopprep :) Roligt! Vi var ute i två timmar och grejade! Aldrig hänt förut att hon velat ha så mycket luft ;) Hehe....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0