Boston del 4

Nu söndagkväll. Efter att ha åkt tillbaka till vandrarhemmet och gjort oss iordning lite tog vi oss återigen in till centrum med uppdraget att hitta något att äta. Vi stannade på tre stationer innan vi insåg att "Hötorget" var det bästa stället :) Där hittade vi en supermysig restaurang (irländsk)! När vi var proppmätta tog vi oss en tur i nattens Boston och upptäckte att vi gillar Boston mer på natten än på dagen!

Här är jag i väntan på bussen!


Malin med sin förrätt.... Nej, jag skojar inte. När hon var klar (med lite hjälp av mig) så var det en normalstor portion kvar...!


Min mat :)


Sen gick som sagt runt i staden och hittade bland annat megastora fötter och saker att hänga i ;)




Så var den helgen slut! NYC är så mycket bättre en Boston - men är man i USA så ska man ju uppleva så mycket saker som möjligt - även om man bor i närheten av världens bästa stad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0