Capon Springs

Bättre sent än aldrig är väl vad man brukar säga? Så nu nästan en vecka sedan vi kom hem bjuder jag på lite bilder från vår semester i West Virginia. Kan inte direkt säga att det blev så mycket gjort men det var härligt ändå! Någon timme vid poolen nästan varje dag, hiking, god mat, trevligt sällskap och inget jobb - frågan är ju om kan bli bättre? Den bästa utsikten fick jag ju efter att ha vandrat i cirka en och en halv timme - men förstås var inte kameran med då :( Stod iallafall med en fot i Virginia och en i West Virginia - inte alla som kan skryta med det ;)

Här sov jag!


Vi spelade bingo en av dagarna :) Så här nära var jag från att få hela brickan full och vinna..


På måndagen åkte vi hölass... Vad hamnade jag på för ställe egentligen? ;)


Spelade också ett spel som hette Suffleboard och tennis. Av någon anledning tyckte de att jag skulle vara en bra tennispartner, men jag vet inte...



Det var några bilder från en härlig vecka :) Fler finns på fb om ni är mina vänner där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0