Hemma från Boston!

Jag och Malin har haft det hur bra som helst :) Vi kom dock fram till att vi är alldeles för kära i NYC för att gilla Boston så mycket som alla andra - men det var mysigt och fanns saker att se! By night är det så mycket bättre :D Jag kommer uppdatera betydligt bättre imorgon - men nu är jag så trött så att jag snart stupar i sängen :) S börjar skolan imorgon (!) så det betyder att jag kan börja ta tag i mig själv igen! Träning, inget godis på vardagar och minst 50 situps per dag - så lever jag i USA - när jag inte har sommarlov som jag haft de senaste tre veckorna ;)

Fick föresten nästan nypa mig i armen för att förstå att jag faktiskt var i Boston. Men det hjälpte inte - för allt detta känns som en dröm. Jag kommer snart vakna upp i min säng hemma i lilla Nödinge och återgå till allt som är vardag där. Jag kommer träffa min familj varje dag och träffa min vänner när jag vill.. Jag menar, hur ofta tar man tåget in till NYC tidigt på morgonen och går runt där ett tag innan man tar bussen till Boston?? Inte så ofta skulle jag vilja säga :D Inte konstigt att allt känns som en avlägsen dröm!

(Håret står åt alla håll för att det blåste till havs - bara så att ni vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0