Lera :D

Igår lekte jag och S med Play-Doh :) Blev snögubbar, pannkakor, muffins och bollar!




I tisdags hade vi playdate med grannarna vilket slutade med att jag gjorde ris och kyckling till fyra personer. Oj, säger jag bara! Hemma var det alltid "Mamma, vad ska vi äta?" och då svarade hon antingen "Pappas rester" eller "Jag har köpt köttbullar" (typ) men nu får jag verkligen laga mat... Chockad över mig själv ;) Tränade som sagt på morgonen, igår blev det ett Zumba-pass 6.30pm och idag ska jag till gymmet med Sofia :) Måste ju övervinna min rädsla någon gång, och varför inte idag? Nu är jag verkligen inne i svängen med träningen - ska försöka varje vardag och sedan vila på helgen :) Det där med inget godis på vardagar fungerar sådär - så då kan jag ju lika gärna träna istället för att ha dåligt samvete! Haha.. Dessutom verkar jag ha blivit beroende av pizza! Och då behövs träningen ännu mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0