Shoppat på Jersey Gardens

Måste säga att Jersey Gardens är ett bra ställe! Inte så bra för plånboken kanske, men om man vill shoppa! :) Och speciellt om man som aupair glömmer av att hösten kommer efter sommaren... :) Bilderna gör sig inte särskilt bra, men det blev en svart höstjacka, en turkos halsduk (så snyggt tillsammans med mina svarta/lila converse) och en grå tröja! :)




Blev också ett besök på IKEA (närmsta ett svenskt hem man kan komma i detta land) där jag köpte en filt :) Hemma lever jag med mina filtar iprincip dygnet runt när det är kallt ute - varför sluta med den trenden nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

love all of it!!!! <3

2011-09-28 @ 05:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0