Besök - dag 2

Idag blev det shopping. Vi åkte först och lämnade av lilla S, och sedan styrde vi bilen mot Jersey Gardens :D Vi var iprincip ensamma där vilket var väldans skönt måste jag säga ;) Blev väl inte så väldans mycket shopping men roligt för Helen att se iallafall :) Vi kom ut med två par jeans, ett par shorts, en kjol och ett par converse! Både Levis och Converse är så mycket billigare där så man får ju passa på ;) När vi kände oss klara åkte vi till Princeton och fikade innan jag lämnade kvar de två andra för att "turista" medan jag fick ta S på en playdate. Hämtade upp dem vid fem och styrde bilen mot Bridgewater Commons där vi tittade lite och köpte cheesecakes :D Åkte sedan och köpte kinamat som vi frossade i när vi kom hem - SÅ GOTT!!!!!! S fick en snabb dusch innan jag lade henne och vi kunde mysa med cheesecake <3

Det regnade i Princeton ;)


Cheesecake <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0