Minnen

Som hejdå-presenter (när jag åker hem om cirkus två månader) ska jag ge dem två fotoalbum. Ett blir med recept på bakverk/mat och så gör jag ett album till S med kort som jag tagit under året. Väldigt mycket jobb för något hon kommer kolla i två gånger typ, men hon sa någon gång att hon ville att jag skulle göra det, och jag kan ju lika gärna lägga tiden på ett album istället för att sitta vid datorn. Så eftersom jag älskar att vara ute i god tid har jag nu börjat med hennes album. Jag gör månadsvis, så vid varje ny månad skriver jag också att det är ny månad - med utklippta pappersbokstäver. Jätteroligt ;) Men fint blir det iallafall. Har massor av bokstäver att göra hål i (typ A,O,E osv) och det har redan orsakat nål i fingret - men vad gör man inte för konsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0