Gott!

Har fått "konstiga" matvanor i detta land... Eller inte matvanor men maten... ;) Haha, kommer inte på något bra svenskt ord... Hur som, helt plötsligt vill jag äta broccoli hela tiden, är sugen på pannakor mest hela tiden och sockerberondet är inte alls bra.... Men det försöker jag iallafall råda bot på - har inte ätit en enda godisbit, bulle eller kaka på två och en halv dag ;) Hehe! Har också helt plötsligt börjat gilla äggmacka väldans mycket - så idag blev det det till lunch och ikväll blir det pannkakor till middag ;) Lilla S gillar inte det dock det - så får göra något annat till henne - typ chicken nuggets :P


Idag blev det förövrigt träning (30 min löpning, och 20 min crosstrainer tror jag det heter) innan jag åkte till Starbucks för en pratstund med Anna :) Galet att hon är klar som aupair om två och en halv vecka.. Men det kommer ju en svensk aupair istället för henne - kan va skönt att ha en svensk cirka tre minuter här ifrån. Hoppas hon är trevlig! ;) 


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Jag håller på att skriva mitt projektarbete om au pair-yrket och skulle vara jättetacksam om du kunde ta en stund och svara på denna enkät!



https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRyMl9NckloNEpzRjI5Z1NMamprMkE6MQ

2012-02-29 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0