Lördag, söndag och så lite shopping ;)

I lördags jobbade jag till tjugo över ett. Dock inte så jobbigt - fyra timmar av tiden pusslade jag ;) Haha! Sen gick jag in till mig och tittade på Melodifestivalen och broderade :) Efter detta blev det snabb packning innan jag styrde min älskade bil till Malin. Hur ska jag klara att komma hem där jag inte kommer kunna använda bil konstant??? :P Iallafall, jag och Malin var tydligt trötta för vi spenderade hela eftermiddagen med att lyssna på gamla låtar (typ låtar som vi lyssnade på som tioåringar)... Verkligen inga bra - men självklart kunde vi varenda låt..! På kvällen jobbade Malin så då gaddade jag ihop mig med hennes värdbarn och retades lite - det var kluligt :D

Igår (söndag) åt jag och Malin först amerikanska pannkakor innan vi mötte upp Caroline och åkte till Jersey Gardens för lite billig shopping. Hittade ett par jesussandaler, en klänning och ett linne :) Älskar att shoppa sommargrejer :D Sen åkte vi till mitt aupairmöte och åkte rullskridskor. Ni vet, sådana där med två hjul på varje sida :D Så amerikanskt att jag inte vet vad jag ska ta vägen ;)





På kvällen tittade jag på Oscarsgalan tills jag var för trött och somnade ;) Ville ge mamma en kram igårkväll - så fick sätta på mig hennes strumpor istället. Nästan lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0