President´s day

För alla andra betyder helgdagar ledigt, men för mig betydde det i måndags 12 timmars jobb :P Men det gick faktiskt väldigt bra! Morgonen spenderade vi framför tv:n och så blev det ett bad också ;) Min lilla flicka är inte en tjej som frivilligt hoppar in i badet, så man får tjata lite - men när hon väl är i vill hon aldrig komma ur... När badet var klart blev det en snabbt sväng till min värdpappas jobb för att hämta upp S:s vinterjacka innan jag styrde bilen mot en stad en halvtimme härifrån där de hade massa barnaktiviteter. Så vi såg levande djur i en kyrka, lärde oss om slagverk och tittade på tapdancing (vad heter det på svenska??? :P). S tyckte det var roligt, och massa timmar gick - allt som räknas ;) Väl hemma blev det middag och lek i lekrummet innan jag fick sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0