Systrarna Löfgren i ett nötskal ;)

Hjälpsamma, tjatiga och tykna. Kanske inte mot omvärden, men till varandra. Eftersom Melodifestivalsskivan är inhandlad på andra sidan Atlanten fick Elin idag springa mellan cirka tre datorer och en mobil idag för att få över låtarna till min dator. Men det gjorde hon så gärna så ;) Och under tiden fick munnen på både henne och på mig samtidigt som mamma ropar nedifrån "Ni bråkar väl inte?" bara för att vi låter så när vi pratar med varandra ;) Det är ungefär så förhållandet ser ut mellan mig och Elin - men det är iallafall syskonkärlek på hög nivå :) Så tack vare Elin har jag nu låtarna på repeat och har redan några favoriter. Kommer lyssna sönder dem till finalen och sen kommer de inte vara lika bra längre ;)


Visade lilla S några bidrag och det går ju inte annat än att älska hennes kommentarer! Charlotte Perrelli har plastikopererat sig, Danny var duktig på att dansa och hon gillar honom (men inte gifta sig-gilla), Loreen och Sonja Aldén ska byta klänning och tydligen så var Ranelids bidrag bäst.... Just det, hon som sjunger i Ranelids låt ska gifta sig med Danny ;) Min lilla flicka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0