Fredag igen :D

Veckan har gått i rasande fart - och snart är det måndag igen... Denna vecka har det regnat, varit sol, varit varmt och varit kallt. Lite blandat sådär ;) Jag har också tränat fyra gånger, simmat i poolen med S, C och K en gång och skypat med mammapappaElinmormormorfar. ;) Jag och pappa har börjat skypa när han sitter på bussen hem och vi har upptäckt kryphåll på flera ställen i Gbg. I tunnlar, på Marieholmsleden och på ett ställe lite närmare hemma försvinner internet. Jobbigt faktiskt - för han brukar alltid åka just där när jag ska säga något viktigt :P Idag vaknade jag med en jobbig förkylning och halvt nackspärr - men jag håller humöret uppe. Det är ju ändå en regnig varm fredag :D I helgen blir det en resa till Yale och på söndag kommer jag antagligen jobba i sisådär 14 timmar - men ska försöka tvinga min värdmamma att låta S sitta på ett tåg in till NYC så vi kan göra något roligt :) Kanske något museum, broadway-show, skridskor i Central Park - ja vi får se helt enkelt ;)

Igår gick jag på Zumba och missade middagen här "hemma" så jag köpte mig en macka på Subway. Säger bara tack till Malin som fick mig att inse att det är ett grymt ställe!! :D


Idag om två månader får jag förövrigt krama om min älskade mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0