Skridskor i Central Park

Igår var ni några tjejer som möttes upp i NYC och gick, gick och gick :) Jag och Caroline ville åka skridskor så vi gick upp till Central Park. Lisa och Malin stod och tittade på oss när vi såg ut som bambi på hal is ;)


Svårt att se kanske, men Caroline har vit halsduk och jag är nästan bredvid henne, med lång jacka ;) Vi ramlade faktiskt bara en gång - då för att Caroline tappade balansen, tog tag i mig och vi båda tappade balansen igen ;) Resulterade i ett litet hål i byxbenet och ett sår på benet :P När benen och fötterna inte orkade längre gick vi vidare nedåt. Blev en tur till Sockerbit innan vi gick upp till Penn igen och åkte hem :)



Dessa små bitarna kostade $3.... Hemma hade det kostat max 5 kr :P

Kommentarer
Postat av: Angelica - the one and only ;)

Vem har köpt den sjukt snygga resväkan med rosa pluttar som jag trånat efter så länge?:')

LOVE<3

2012-01-10 @ 18:55:35
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0