Söndag = jobb

Igår var jag så snäll så. Jag hoppade över min halva dag ledigt OCH jobbade för många timmar :P Men det gick bra ändå. Började morgonen med att åka till Synagogan och åt amerikanska pannkakor och bagels :D Var också väldigt snälla och gjorde gosedjur och kuddar :)


Vi åkte sedan hem och lyssnade på musik/pusslade innan vi blev upphämtade av grannarna :D Vi åkte ner till hennes syster och hämtade två av kusinerna för att bowla! Det var roligt, även fast jag var värdelös, kan man skylla på att det var typ två år sedan sist och jag faktiskt fortfarande har ont i nacken? ;) Nee, tänkte det - men roligt hade vi iallafall :D Sedan fick vi middag hos systern och åt supergod soppa! Vi åkte sedan hem, och jag slutade efter 10 timmar och tjugo minuter. Sen blev det slapp hela kvällen :P När man jobbat så länge är faktiskt det okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0