Titta vad jag hittade :)

För några månader sedan köpte jag två par vantar i en affär här - men båda gick sönder så jag ville lämna tillbaka dem. Trodde inte det skulle gå eftersom det var så länge sedan och det egentligen inte var så mycket sönder. På skinnhandskarna ramlade några knappar av och på vantarna började lite trådar släppa. Men i detta land vet de att kunden alltid har rätt så fick pengarna tillbaka utan några som helst problem :) Ett av paren hade jag köpt med presentkort så fick "bara" tillbaka pengar för ena och ett nytt presentkort på det andra. Eftersom jag helt plötsligt fick $15 över så  gick jag till Forever21 ;) Ingen bra idé om man vill spara pengar men en bra idé om man vill ha en söt, lila klänning i garderoben ;)


Lite suddig sådär - men det får ni stå ut med ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg. Bra gjort!!

2012-01-13 @ 21:51:52
Postat av: Moster

Jättesöt klänning!!!!!!!!!!!!

2012-01-14 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0