In Sweden!

Jag hade väntat mig mamma och pappa på Landvetter men jag hade en hel välkommskommité väntande på mig :D Mamma, pappa, Elin, moster, Jörgen och mina fina små kusiner <3 Kunde inte ha blivit bättre! När tårarna runnit klart åkte vi till stan för lunch. Väl hemma packade jag ur väskorna, tittade på mitt nya fina rum, lekte med min nya iPhone och var totalt borta ur leken när mamma dukade fram sex koppar och jag inte ens regerade ;) Visade sig dock att vi fick besök. Mormor/Morfar, Farmor/Farfar och fam Backebrant kom - hur mysigt som helst! :D När de gått hem somnade jag direkt och sov i tio timmar eller något sådant. En superbra dag och det är så skönt att vara hemma igen :D :D
 
 
Dagarna sen jag kom hem har jag träffat släktingar och massa kompisar. Har också bestämt mig för att börja plugga till hösten, även om skolan kanske inte är den jag vill att det ska vara :) Så nu kommer ett nytt kapitel ta sig en början i mitt liv - och jag kan inte vänta!! Med detta vill jag också tacka för att ni har läst min blogg. Jag är klar med mitt aupair liv och likaså bloggen. Det har varit roligt att skriva så att mina nära och kära kunnat hänga med på vad jag har haft för mig på andra sidan Atlanten, men nu är jag hemma och då kan jag ju berätta öga till öga ;) Men iallafall - tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0