LA

Lördagen bestod i att sitta på en buss, stanna på en chokladfabrik och på ett outlet mall. När vi kom fram till LA blev jag avsläppt i ChinaTown och sedan fick jag hitta till hotellet alldeles själv :) Gick galant! På söndagen hade jag bokat en busstur med en Rastabus. Vi åkte runt i hela Hollywood, stannade i Bel Air, åkte igenom Beverly Hills osv. Såg massa staket som tillhörde kändisar, såg några hus men inte en ända kändis :P
 
På måndagen åkte jag hem till NJ. Innan jag tog mig till flygplatsen gick jag längst hela Walk of Fame, shoppade lite och myste så mycket som möjligt. Jag kom fram till Newark 6.25 på morgonen, åkte tåg närmare oss och sedan kom K och hämtade mig. Var väldigt jobbigt att säga hejdå till henne, men jag vet att vi kommer träffas igen! På kvällen åt vi allihop i min värdfamiljen middag ute - mumisgt och en bra avslutning på ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0