Skolavslutning

Idag var det skolavslutning så jag spenderade morgonen med att passa plats åt min värdpappa. Sedan höll skolavslutningen på i cirka en och en halv timma med tal, sånger, uppläsning av alla 4th graders och orkesterspel ;) Fiol är ett hemskt instrument att lyssna på om personen som spelar inte kan - men denna gång lät det faktiskt helt okej!


Efter avslutningen åkte vi till en av S:s kompisar där vi var på playdate i fem timmar :P S hade kul, men det var lite segt i slutet, då hade jag liksom skrivit klart i dagboken, läst en massa, gjort massa sudoku och spelat på iPaden... Dessutom hade jag nästan bara ätit en bagel klockan sju så runt fyra började det kännas rätt bra i huvudet ;) Så jag och S stannade på donken på väg hem och åt middag. ;) Sen sov hon tills R kom hem klockan 7.50. Japp - jobb i 14 timmar och 5 minuter idag - härligt! :P Sedan blev det aupairmöte och lite shopping på Target. Köpte ett skydd till foten så ska fråga R om det är bra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0