Vi tar det från början! ;)

Nu har jag ju faktiskt lite tid över, så jag tänkte börja där jag slutade och så skriver jag helt enkelt när jag orkar :) Två dagar innan vi åkte till Miami gick jag över till grannarna och åt middag för sista gången. De hade köpt en tårta och K hade gjort jordgubbskräm av jordgubbarna vi plockade! Superdupergott :D


Sen hade de (precis som jag) köpte en hejdå-present till mig - och det var saker jag verkligen ville ha!! :D Väger mycket dock, men det ska nog få plats ändå ;)


Amerikanska mått och massvis med chocolate chips :D Så nu ska här bakas kakor när jag kommer hem!! Det var riktigt jobbigt att säga hejdå för det kanske var sista gången vi träffades, men förhoppningsvis kan jag smita dit en liten stund när jag kommer hem den 3:e juli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0