Amerikanska pannkakor

Eftersom min lilla unge av någon anledning inte gillar svenska pannkakor och hon ville ha amerikanska pannkakor så gjorde jag det till middag istället. Om jag inte minns helt fel gjorde jag och Elin amerikanska pannkakor en gång för flera år sedan, så detta var andra gången jag gjorde dem - och trots detta blev de riktigt goda :D Annars brukar de ju vara lite torra sådär, men inte mina inte!! Jag är helt enkelt grym ;)


Och eftersom jag nu är halv amerikan går det ju inte att äta pannkakorna med sylt eller sockar utan det ska vara färska bär och sirap ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! :D Finns det recept på amerikanska pannkakor? Ser jättegoda ut! Vill också åka som au pair eller liknande efter studenten till USA (älskar usa x), går bara i nian än tyvärr. Jättebra blogg! :D Ha det så bra!

2012-03-01 @ 16:02:46
URL: http://www.abigbangbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0