Bara för att!

Eftersom jag har hört att ni där hemma har snö (iallafall i Nödinge) så måste jag ju bara berätta att idag var det cirka 17 grader varmt ute. Jag satt ute på verandan, skrev dagbok och njöt av solen innan jobbet kallade - det ni :D



Resten av dagen blev det lite jobb, lite film, lite skype och så lite knäböj, magövningar och crosstrainer i tjugo minuter. Har gjort något dumt med min högra fot så kan inte riktigt gå ordentligt... Så vågar inte träna ordentligt - men på fredag ska jag gå på kickboxning oavsett :P Det är för roligt för att missa!!

Vad har hänt mer då? Jo, har bokat biljetter till DC och Matilda (kanske Elin också), inte nu till helgen men nästa - en weekend borta säger man ju inte nej till :D Nu ska jag bara be grannen om hjälp till tågstationen sex på morgonen så ska nog detta gå bra ;) Längtar redan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0