DC - dag 1

Min underbart snälla granne gick upp vid halv sex och körde mig till tågstationen i lördags så att jag kunde komma in till NYC :D Kom fram till city alldeles för tidigt (blir så när man bor på landet) så fick fördriva tiden med en bok, men det gjorde inte så mycket. På bussen satt jag bredvid en kille som hade ticks, lite jobbigt då han konstant prasslade med sina papper ;) Men sen fick jag ju träffa Matilda och Elin :D Jag måste säga att jag verkligen gillar DC, vitt och rent. Hur mycket memorials som helst - och många fina byggnader! Första dagen tittade vi på Capital Building, åkte till en gravplats för soldater och såg monumentet och Vita Huset i mörkret :)


Det är något fel med blogg.se eller mitt internet så det går inte att ladda upp bilder... Så därför får ni mer bilder någon annan dag ;) Eller senare! På kvällen hyrde jag och Matilda film, men vi var för trötta för att se klart så vi stängde av i mitten och somnade gott i sängarna med värkande fötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0