Det här dagen går till historien!

Idag alltså... Min värdpappa ville att jag skulle titta om vattenslangen var avstängd (de är i Phil) så jag satte på mig mina pyjamasbyxor och gick ut. Kollade om slangen var avstängd och skulle sedan gå in igen... Gissa om dörren var öppen? Nepp!

I detta land kan man låsa dörren när den är öppen och sedan stänga den.... INTE BRA!!!!! :D Gick runt hela huset för att se om någon sorts dörr kunde vara öppen, men icke sa nicke. Så jag fick gå över till grannen, inte K utan hennes man T. Jobbar natt så han kom precis hem när jag låste ute mig :P Han ringde K massor av gånger tills hon svarade, K gav oss nummret till "vår" städerska som bor gatan nedanför så att hon kunde komma hit med en nyckel.. Dock var hon iväg och handlade så hon kunde inte komma på två timmar. Men snälla grannar som jag har så fick jag både frukost och en dator :D När jag varit hos grannen i cirkus två och en halvtimme gick jag och satte mig utanför dörren i solen tills städerskan kom förbi. Har aldrig varit skönare att öppna dörren :D Hehe...

Resten av dagen pratade jag med familjen, tittade på tv, gick ut och solade, scrapbookade, gjorde pannkakor och drack smoothie - livet på en pinne det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0