Ibland får till och med jag nog ;)

Ni ska veta hur mycket jag har fått släppa på mitt kontrollbehov/ordningsamma beteednde för att klara av att bo i detta hus ett år. Min värdmamma bara släper sin skit rakt upp och ner och förväntar sig att någon annan plockar upp det (vilket också städerskan gör en gång i veckan) eller jag när jag inte klarar av det längre. Min värdpappa är inte bättre han egentligen men han försöker nog iallafall ;) Eftersom S har sådana föräldrar som hon har är ju inte hon bättre liksom... Men så länge jag har det fint i mitt rum så klarar jag mig. Men igår fick jag nog av bestiklådan och kylskåpet så spenderade typ en och en halv timme av jobbdagen med att fixa iordning ;) Bestiklådan blev fin och i kylskåpet hittade jag nog 10 gamla förpackningar som jag slängde ut + massa gamla matrester :P

Före:


Efter:


Lite skillnad va? Resten av dagen spenderade vi vid poolen och kastade ankor och sedan åkte vi till läsläraren :) På kvällen gick jag över till grannen och åt middag och tittade klart på andra Starwars-filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0