Pyssla!

Har verkligen insett här att jag gillar scrapbooking. Jag är inte den bästa kanske, men jag gillar när det är hemmagjort - blir mer personligt då :) Så eftersom jag är en planerande person (och hade tråkigt) så böjade jag med min hejdå-present till familjen - en "kokbok" med svenska recept som jag har gjort under året. Bra idé va? ;) Kolakakor, muffins, lussebullar, köttfärssås, köttbullar och pannkakor. Så började med kolakakor häromdagen, tar ju lite extra tid när jag måste översätta alla mått till cups, teaspoons och sådär men det gör mig absolut inget!


I albumet ska jag också sätta ett kort på själva grejen - så i detta fall kolakakor ;)

Kommentarer
Postat av: Diabetesinlife

Hejsan kom precis in på din blogg!

Jätte fin blogg verkligen! Hur är det egentligen att jobba som Au pair? Jag läste i inlägget att du ska göra en hejdå present, ska du sluta hos familjen? Isåfall varför? Hoppas du har haft/har en bra dag!

2012-03-10 @ 17:51:44
URL: http://diabetesinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0