Städat!

Lite påverkan har jag allt haft på S, detta med städning! Hon är ju inte uppvuxen med det på samma sätt som jag.. Här kommer städerskan och plockar upp skiten och hemma fick jag göra det själv - så jag har ju fått S att inse att ibland måste hon städa själv. I fredags kom hon till mig och sa "Ida, can you help me clean my room?" Såklart jag gör det när hon frågar så sött :D Först plockade vi iordning på ena sidan av sängen där hon i några månader bara släpt grejer och det tog kanske en halvtimme :P Sen fick jag henne att städa sin garderob :D Har stört mig SÅ på den sen jag kom tror jag så det var väl på tiden. Hon tappar ju intresset ibland sådär, men då låter jag henne leka lite medan jag städar på. Allt jobb blir så värt det när jag ser lyckan i hennes ögon när hon får det precis som hon vill. Byxor på ett ställe, långärmade tröjor på ett annat osv. Min söta lilla flicka <3

Före:


Efter:




Lite suddigt kanske, men fint blev det :) Bland annat så hittade jag massa skivor som min värdpappa trodde var borta... Och tusen dammråttor hittade jag också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0