TGI

Jobbade förmiddag, inte så väldans ansträngande dock - hon sov till halv tio, sen tittade vi på lite tv, S tog ett bad och sedan åkte vi till biblioteket. Vilket innebär att jag sitter och läser i cirka en timme och hon springer och letar böcker... :D När jag kom hem slutade jag, tog en dusch, åt lite lunch och gick sedan över till grannen. Tillsammans med dem, några släktingar och kompisar till C gick vi på bio. Så jag kommer sakna dem!!!! När jag skulle gå hem ropade C uppifrån "Wait!!!" och kom springande ner och gav mig en bamsekram <3

Gick sedan hem en stund innan jag åkte iväg för middag. Trots att det var lörddag igår åt jag, Lisa och Malin middag på TGI Fridays :P Lika gott även om det var lördag... ;) Vi snackade skit, skrattade och åt gott - en perfekt lördagskväll helt enkelt ;)



Eftersom vi egentligen var för mätta för att äta efterrätt delade vi på äpplepaj, god var den. Men vad slår egentligen mormors äpplepaj med vaniljsås?? ;)


Efter middagen följde Malin med mig hem och sov :) Vi fixade sängen och sen stöp vi iprincip i säng, tröttsamt att vara aupair ska ni veta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0