West Side Story

På lördagskvällen gick jag, Lisa och Malin på High School-musikal :D Jag tyckte själva grejen var fräck och tyckte de var jätteduktiga. Speciellt kvinnliga huvudrollen "Maria", hon hade en riktigt bra sångröst och det kommer inte förvåna mig om hon visar sig på Broadway någon gång! :) Malins värdmamma tyckte dock den var jättedålig och var beredd att gå i pausen - men jag antar att hon har sett West Side Story förut och kanske har mer att jämföra med än vad jag har ;)

Själva musikalens handling kanske var lite väl utstuderad, men jag kan ju säga att jag gått på musikal på ett High School iallafall - och att betala $10 för att se en musikal dör jag ju inte av ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0