20:e maj

Idag är en speciell dag. Jag har bara en månad kvar på jobbet innan jag får åka till västkusten, egentligen betydligt mindre eftersom jag kommer spendera största delen av månaden i Miami och NYC ;) Sen är det också ett år sedan jag var på bal!! Hur snabbt går tiden egentligen?? Jag tycker fortfarande att balen var så mycket roligare än studentdagen, det var så roligt att känna sig grymt fin och sen gjorde det ju inget att vi dansade hela kvällen heller ;) Jag och mamma hade det supermysigt på förmiddagen, gick en promenad runt sjön och fixade mina naglar. Sen mitt på dagen åkte jag och Amanda till frisören och fixade håret. Och sedan träffades vi hela gänget och tog kort innan vi tog färjan ut till Marstrand :D

Så här såg det alltså ut för ett år sedan!





Det var också idag för ett år sedan som min värdfamilj skickade ett mail till mig och sa att Malin var i rematch och undrade om jag ville komma.. Och nu sitter jag här! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0