Jadu...

Det händer inte mycket på vardagar här alltså. Börjar tom tröttna på att ha så mycket fritid, vill börja använda hjärnan igen!! Dagarna går åt till att träna, skypa med familjen + mormor/morfar, blogga (när jag har något att blogga om) och fördriva tiden med att titta på massa olika tv-serier :P I like Youtube! I måndags blev det kickboxing, i tisdags hoppade jag över träningen och idag (onsdag) sprang jag en timme på löpbandet!! Fattar ni hur stolt jag är över mig själv?! Hemma ville jag knappt vara med på idrotten för att jag tyckte det var tråkigt, och åker jag frivilligt till gymmet för att spring på ett band i en timme..... Blev 8.5 h, men jag skulle definitivt springa snabbara - får bli nästa gång ;)

I tisdags hade vi aupairmöte så åkte dit och åt middag innan och sedan fick jag vänta i tjugo minuter på att alla andra skulle komma (alla andra aupairer är ALLTID försena) och sedan pratade vi i cirkus två minuter... Alltid lika roligt... Men vet ni? Jag har bara ett möte kvar - av 12 stycken :D :D Som min LCC sa när vi pratade om det - och du som trodde att du inte skulle klara det. Så var det faktiskt, för jag har nästan gett upp flera gånger, men nu står jag här och är hemma innan jag ens hinner säga Sverige ;)


Här har vi varit på cirka 9 möten... ;) Blev lite rörigt inlägg det där, men nu fick ni veta vad jag gjort i veckan iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0