Mobilskal

Trots att jag inte har en iPhone (än) så var jag får några helger sedan i jakt på några fina skal som passar till en vit variant. Elin ville ha några, och jag vill ju också ha några fina när jag väl köper en telefon :D Så för att få så billiga som möjligt var vi nere i China Town. Och jag lyckades verkligen få ner priset!! Grym var jag ;) Först hittade jag ett prickigt som han ville ha $8 för, men jag gav $5. Sen gick jag till ett annat där jag köpte tre stycken, och för dem skulle han ha totalt $35 för, men jag fick ner priset till $20 genom att "gå därifrån" :D Riktigt roligt var det, och jag kom därifrån med supersöta skal - till ett mycket bra pris!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0