Mysig helg - söndag!

Blev några timmars sömn (jag och Lisa älskar att prata mitt i natta) innan vi åt frukost och tog oss ner till tåget :) När vi kom fram till NYC gick Caroline för att säga hej till en gamla klasskompis som var på besök medan jag och Lisa gick upp mot Times Square med stopp för banken. Vi köpte biljetter till "The Lucky One" innan vi vandrade till M&M-Store där vi köpte lite godis. Mums! :D

Innan bion började köpte vi lite glass (chocklad med banan) innan Caroline kom till bion och vi gick in till salongen. Filmen var jättebra, men jag kan tycka att det blir lite för puttinuttit ibland :P Men verkligen gripande - en riktigt bra historia!! Caroline köpte en dricka i storlek small....


När filmen var slut köpte vi den obligatoriska salladen på Europa Café som vi intog på ett berg i Central Park. Mina fina vänner som får mig att skratta så att tårarna rinner - hur ska jag klara mig utan er????


När vi gick ner mot Penn slog det mig att jag bara har sex helger kvar i NYC. Varav en lördag som jag jobbar och en då det är final i Eurovision - hallå, vad tar tiden vägen? Sen sprang vi på Malin och hennes kompis Marina också - Manhattan är megastort men vi lyckas träffas ändå, hur stor är den chansen? ;)

Kommentarer
Postat av: Moster

Mysigt! Va grönt det såg ut på bilden, riktig vår hos dig ser det ut som :). bamsekramar

2012-05-01 @ 04:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0