Phil

Igår körde jag min värdmamma till Philadelphia eftersom hon hade sin bil där. Inte mig emot, fick lite extra pengar och några timmar i "friska" luften ;) Haha! Hjälpte min värdmamma att bära upp lite grejer till hennes lägenhet, sen gick jag ut. Skrev upp adressen innan jag började leta efter ett ställe att äta frukost. Hittade ett mysigt cafe där jag satte mig och läste en stund - det är verkligen jobbigt att vara aupair ibland :P


Sedan gick jag runt och tittade i lite affärer innan jag satte mig i en park och njöt av solen. Åkte sedan till Princeton där jag intog sallad från Panera - också den i solen. Så jag hade en väldigt mysig dag måste jag säga :D Åkte och hämtade S, åkte till läsläraren och sedan åkte vi hem. Hon somnade som vanlig ordning i bilen och vaknade inte förrän 7.30 - hon har verkligen varit riktigt trött det senaste... När min värdpappa kom hem vid halv sju tog jag mig en springtur på 6 km - härligt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0