Six Flags!

I lördags åkte jag, Caroline, Lisa och Malin till Six Flags :D Jag älskar att åka berg-och-dalbanor, men de andra tre är väl inte så överförtjusta. Och Six Flags var ju iprincip bara berg-och-dalbanor :D Vi hade haft grymt roligt pappa!!! Men eftersom jag inte hade pappa med mig så tvingade jag med Lisa på de flesta (hon insåg nog att det var rätt kul ändå) och Malin åkte två stycken med mig. När vi kom dit var vi nästan ensamma så vi kunde bara gå rakt in - men i slutet var det 90 minuters kö på vissa så hann inte med alla. Inte så snällt att be resten av gänget vänta i över 90 minuter på att jag ska åka en berg-och-dalbana ;) Men av de stora åkte jag alla utan två - väldigt bra tycker jag :D Den sista "Batman" drog jag med mig Malin på och hon stod i en kvart och funderade fram och tillbaka. Snacka om mod hon hade som satte sig när vi kom fram - och den var inte alls så läskig som hon trodde, trots att hon var snurrig i en timme efteråt :P

Åkte världens högsta berg-och-dalbana :D Den var läskig, men riktigt häftig! Råkade öppna ögonen när vi var precis över kullen, men blundade snabbt när jag tittade rakt ner i backen :P


Sen blev det massa andra! Bla en när man liksom låg, man tittade rakt ner i marken :P Det var Superman, sen blev det Batman, El Toro och några andra som jag glömt av namnen på ;)




Förutom att åka massa karuseller skrattade jag med underbara vänner!! Ni är så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0