Skoskav

Aldrig mer. Aldrig mer gå med nya sandaler från Penn till Staten Island Ferry och sen tillbaka igen. Jag har så många blåsor och ont i fötterna att jag knappt kan gå.... Så från och med nu kommer jag antigen ha träningsskor eller i värsta fall converse, för AJ! :) Iallafall så åkte jag och Lisa in med elva-tåget i lördags (jag sov till kvart i nio :O) och vi vandrade nedåt på 7th Ave. Mysig gata - och man slipper alla jobbiga turister ;)


Sen tog vi färjan över för att besöka Staten Island. Fötterna värkte för mycket för att vi skulle orka utforska denna del något vidare, men vi satt på en parkbänk och njöt av fina utsikten som fanns på andra sidan vattnet. Åhh vad jag kommer sakna älskade city!!!!



Nu har jag också nått ett annat av mina mål - att besöka alla stadsdelar :D Sen vandrade vi uppåt igen med onda fötter innan vi tog tåget till SO klockan sex där vi mötte upp Caroline. Då blev det kinamat och sedan glass och film i älskade källaren :D Hur mysig dag som helst!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0