Skriva dagbok

När jag började skriva dagbok (20 juli) så var jag jätteduktig och skrev alltid innan jag skulle lägga mig eller när jag kört S på morgonen dagen efter. Har dock blivit sämre och sämre på det där och nu skriver jag typ två eller tre gånger i veckan istället. Jag skriver ju fortfarande om varje dag, men jag skriver om både måndag, tisdag och onsdag på torsdagen. Vilket gör att jag på torsdagskvällen är för trött på dagboken för att skriva om just torsdagen. Rörigt? ;)

Idag hade jag en sådan dag då jag skrev massa dagar. Söndag - onsdag. Måste ju vara med på fritids nuförtiden eftersom de är rädda att hon ska få en ny allergisk reaktion, så skrev dagbok i cirkus två timmar - och sista timmen läste jag. Skönt jobb, men usch vad tråkigt det är att skriva för hand! :P Men jag ska hålla ut - för vad roligt det kommer bli att läsa det om några år!!!


Och i och med denna onsdagens slut är det nu bara sju veckor kvar tills jag åker till SF och sex veckor tills Martina kommer :D Tiden rusar iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0