Njuter!

Jag njuter av livet, jag njuter av att vara i USA och jag njuter av att bara vara. Idag är det alltså en bra dag, trots att det är tredje dagen i rad då regnet öser ner :( Men nu ser det bättre ut och förhoppningsvis kan vi göra smores på aupairmötet ikväll. Det ska ju tydligen göras över öppen eld - lite svårt om det regnar... :)

Idag har jag spenderat cirka fyra timmar på Sturbucks - härligt! Har läst, druckit varm choklad och Caramel Frapuccino, rensat/raderat kort från datorn och ätit varm pannini med tomat och mozarella :) Antar att jag efter detta år kommer vara kaffeberoende för det var gott med Frappuccino :D



Nu ska jag till affären och köpa russin, flingor och sallad för ikväll är det jag som bjuder på middag! Tur att jag har köttfärssås i frysen ;) Hehe! Jag lovade S sallad för hon tycker att jag börjar bli tjock - så det var tvunget att vara sallad till. Inte konstigt att hon känner så med den "näringsrika" maten hennes pappa gör ;) Köttfärssås är väl inte så onyttigt? Är ju bara köttfärs, lök och tomat!

Kommentarer
Postat av: Moster

Låter härligt!! Ja börja du dricka kaffe så jag får någon att kaffemysa med. Din mamma dricker ju bara mjölk ;). Ha en finfin dag!! Kramar från din allra bästa moster!!

2011-08-17 @ 09:04:02
Postat av: Anonym

Är det du eller S som börjar bli tjock? Kramis Mamma

2011-08-17 @ 10:21:43
Postat av: Ida

Sv: Jaa jag kan tänka mig det! :) Jaa de skulle vara trevligt, jag är ledig under dagarna, 10-16, sen jobbar jag tills ca 20, 20.30 beroende på vilka aktiviteter barnen har och så :P Hur jobbar du? :)

2011-08-17 @ 18:11:24
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt! Jag hittade en artikel om de hetaste ställena i NYC häromdagen, och även om jag inte har någon användning av den alls så tänkte jag att du kanske ville kolla in ställena :)



En var en Fransk restaurang med touch av NYC som hette Balthazar, 80 spring street, Soho

Jättegod fisktacos på 372 Graham Avenue, Williamsburg eller räktacos (bara öppet till slutet av sept.) på 95-19 Rockaway Beach Boulevard, Rockaway.

Om du letar efter en billig fotobutik så ska den på 420 9th Avenue, Hell's Kitchen vara den bästa :)

2011-08-18 @ 10:24:06
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0