Luftballong!!

Dagen började tidigt - riktigt tidigt. Klockan ringde halv fem på morgonen! :O Jag och Malin åkte iväg klockan fem och var framme på festivalområdet halv sex. Där fick vi gå igenom cirka fem köer för att komma fram till vårt "crue". Det var så snälla och söta och brydde sig verkligen om oss.

Uppspelt Malin :)




Vi åkte med ett gulligt par som antingen var i sextioårsåldern eller så var de åttio ;) Kvinnan var hur underbar som helst! Hon berättade för oss att hon hade drömt om att åka luftballong sen hon var 18 år - gulligt!


Han som flög ballongen hade flugit flygplan sen -73 och luftballong sen -83 - så jag kände mig säker :) Trevlig var han också :D


När vi väntat i cirka en och halvtimme fick vi äntligen lyfta :D Det var läskigt i början, och lite höjdskräck hade jag allt. Men den försvann faktiskt ganska snabbt :) Det var totalt 69 ballonger som var i luften samtidigt så det var häftigare att titta på resten av ballongerna än på landskapet ;)




När vi upplevt något bland det häftigaste jag upplevt gick vi ett varv runt alla tält och tittade lite. När vi var klara med det åkte vi till ett typiskt amerikanskt diner och åt våffla, glass och jordgubbar :D Mums!



Sen åkte vi hem till Malin för att ge varandra bilder som vi tagit. Ibland tar hon bättre bilder och tvärtom - så det är roligt att ha alla bilder. Dessutom får man ju lite bilder på sig själv också! Fattar ni att jag har åkt luftballong idag????? Det gör inte jag ;D


Kommentarer
Postat av: Moster

Oj, oj, oj, oj vilken häftig syn med alla dessa ballonger. Riktigt cool grej.

2011-08-01 @ 13:12:17
Postat av: Moster

hahaha gillar också damens byxor .. de blommiga ..... sicket sött par :) :)

2011-08-01 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0