Pyssel

Jag helt enkelt älskar att pyssla och greja med saker. Idag har jag gjort tack-kort till alla underbara människor som uppvaktade mig på min student. Inget kort är det andra likt, vilket gör det så personligt.

Igår var familjen och hälsade på i Lusseröd, alltid lika mysigt, men det var kanske sista gången jag träffade Oscar, Emelie och Lotta :( Det som är jobbigt med att vara borta ett år är att man inte får träffa sina nära och kära.. Speciellt med Oscar och Emelie, som växer och blir äldre på ett tydligare sätt än en vuxen, det blir så tydligt hur mycket man missar! Men det kanske Skype kan råda bot på :D


Slog in paket gjorde jag också..





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Om du älskar pyssel kommer du bli helt tokig när du kommer till USA :) De har MASSA scrapbooking så man inte vet vart man ska ta vägen. Jag älskade att gå runt och titta och köpa :) När jag skulle åka hem hade jag två flyttkartonger med scrapbookgrejer! Haha!

"Michaels" heter en riktigt bra affär :)

2011-06-05 @ 10:38:38
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0