Besök - dag 3

Idag åkte mamma och Helen till NYC för att titta på 9/11-memorial så jag fick vara hemma helt ensam ;) Haha, men det gick väldans bra. Åkte med S till läkaren på morgonen och sedan spenderade jag resten av förmiddagen med att prata med Elin och packa. Tryckte ner 10 kilo i mammas handbagage och lite i hennes stora resväska. Helen tog också lite grejer på kvällen :D Så nu tror jag att halva mitt rum är hemma :P Men iallafall, hämtade S, sen åkte vi till lässkolan och åkte sedan till tågstationen för att hämta upp mamma och Helen. Vi åkte till ett diner här i Warren (som jag aldrig kommer besöka igen).


Vi åkte sedan hem efter en mysig middag och mamma och S påskpyntade lite.


När min värdpappa kom hem gick vi tre svenskar över till K och pratade en massa :D Drack lite te och åt lite kakor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0