Hejdå!

Idag fick jag säga hejdå till två fina vänner, Anna och Ninni. Jag har bara känt Ninni i sisådär en månad, men det är något speciellt med att vara aupairer - man blir så himla lätt vänner. Kanske för att familjen bor så långt borta och familjen blir på något sätt ersatt av vänner, eller bara för att man behöver få prata med en vuxen människa som är i samma situation som en själv någon gång då och då ;) Man har liksom inte så himla mycket med värdbarnen och värdföräldrarna ;)


Jag kommer faktiskt inte ihåg var/när jag träffade Anna, men vi började väl mest umgås för att vi bor/bodde så nära varandra :P Men hon är hur snäll som helst och vill inte en enda människa ont :D Hon har redan beslutat sig för att komma och hälsa på i Sverige i sommar, så vi träffas tydligen om några månader igen!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0