Nu ser jag ljuset i tunneln

Idag är det 2 månader kvar tills jag sitter på ett plan till SF - eller om man ska vara nogrann, 2 månader och 4 timmar ;) Och dessutom är det fredag och sol! Idag på morgonen fick jag åka och lämna in bilen för påfyllning av olja och service. Satt där i en timme och skrev dagbok (blev hela fem sidor om sjukhusvistelsen) och när jag kom hem fick jag prata med Oscar och Emelie. Och åhh så mycket jag saknar dem!!!!!!!!!! De är ju så söta och duktiga och så har jag missat ett helt år i deras utveckling - men snart är jag ju som sagt hemma. Emelie har inte riktigt gillat att prata med mig förut, hon tycker nog det är lite läskigt, men idag gjorde hon det allt :D Hon frågade vad jag gjorde och då berättade jag att jag skulle åka och hämta S lite senare och när vi kom hem hit skulle vi leka. Hon nickade och såg ut att fundera på hur det kunde se ut. Så söt! Älskade lilla tjej <3 Så jag kan ju inte att vara annat än vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0