Vatten, jordgubbe, sten och hamburgare

Ja, det var det min lördag bestod av :D Jag och Lisa åkte från mig lite innan åtta på morgonen, åt frukost på Starbucks och mötte sedan upp Malin på tåget. Vi gick upp till Central Park och hyrde en båt i Central Park - SÅ mysigt!!!




Bilderna visar verkligen inte hur fint det var - så tänkt er typ 1000 gånger finare så kanske vi är där någonstans ;) Sen gick vi till Strawberry Field för att titta på John Lennons minneslund.


Och sedan gick vi nedåt mot Wholes Food där vi köpte lite lunch och gick och satte oss på en sten i Central Park och bara MYSTE!


När vi njutit i solen en lång stund gick vi återigen nedåt för att äta middag på Shack Shake :D Orginalet ligger vid Flatiron Building och eftersom Malin aldrig ätit där så tänkte vi att vi skulle göra det på riktigt - dum idé...



Slutade kolla på klockan efter ett tag, men det tog minst 40 minuter att bara komma fram och sedan ytterligare några minuter att få maten, men det är verkligen värt väntan - för det är typ den godaste hamburgaren jag någonsin ätit :P


Vi satt sedan kvar och tittade på ekorrar (de var allt närgågna) och konsiga människor ;) Till exempel satt det en på bänken mitt emot och lyssnade på något som gjorde att han log lite då och då... Lite skumt sådär - men eftesom vi kan prata om alla människor utan att någon förstår så tror vi att han lyssnade på en ljudbok där någon sa till honom "Du är bra, du kan få tjejer" för sedan gick han iväg och då antog vi att han skulle försöka få en flickvän ;) Hihi!

Väl på Penn blev det lite FroYo innan vi åkte hem till SO. Vi var tvungna att ta en bild på våra bilar och oss själva, för jag och Lisa har nämligen iprincip exakt samma bil ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Älskar bilden på oss och våra bilar! :D

2012-04-17 @ 03:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0